آوا زبان معرفی 5 کتاب برای خودآموزی انگلیسی - آوا زبان

معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی

یادگیری زبان انگلیسی می تواند بسیار مفید باشد به طوری که در عصر حاضر که عصر ارتباطات به حساب می آید می توانید با استفاده از این زبان به راحتی ارتباطات خود را گسترش دهید وو در کار و زندگی خود پیشرفت های بسیار زیادی را تجربه کنید. برای یادگیری زبان انگلیسی راه های بسیاری وجود دارد و بسیاری افراد هم برای یادگیری از متد ها و روش های خاص خود استفاده میکنند. یکی از این روش ها خود آموزی می باشد که شما می توانید با معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی این کار را خودتان انجام دهید.

خود آموزی در این دوره و زمانه کار زیاد سختی نیست هر چند که بخواهید این کار را انجام دهید باید تلاش بسیار زیادی کنید اما باید به شما بگویم که این کار برای افرادی که میخواهند واقعا زبان انگلیسی را یاد بگیرند کار بسیار سختی نمی باشد و شما می توانید با استفاده از بهترین کتاب هایی که امروزه وجود دارد خودآموزی را شروع کنید. شما با استفاده از این مقاله که درباره معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی می باشد می توانید هر کدام از این کتاب ها را تهیه کنید و از آن ها برای خود آموزی استفاده کنید.

معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته

برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز می توانید از معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی استفاده کنید و کتاب های بسیار دیگری هم برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارند که ما ۵ نمونه از بهترین آن ها را برای شما آورده ایم و می توانید از آن ها برای یادگیری به صورت خودآموز استفاده کنید.

کتاب Practical English Usage
کتاب Practical English Usage

Practical English Usage

این مجموعه یکی از بهترین مجموعه از کتاب ها است که با استفاده از آن ها می توانید گرامر زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این کتاب در سال ۲۰۱۴ برنده جایزه  ELTons 2014 British Council lifetime achievement award شده است و یک کتاب فوق کاربردی برای کسانی به حساب می آید که می خواهند انگلیسی را از صفر تا صد یاد بگیرند. با استفاده از این کتاب می توانید به راحتی زبان انگلیسی را به صورت خودآموز یاد بگیرید. در این کتاب لغات و نکات بسیار کاربردی به همراه اصطلاحات زبان انگلیسی آورده شده است و بیشتر روی گرامر و نکاتی تمرککز دارد که بیشتر افراد در این گرامر ها دچار مشکل هستند. با استفاده از بخش اول این کتاب می توانید نکات بسیاری را در مورد گرامر زبان انگلیسی یاد بگیرید.

کتاب English grammar in use
کتاب English grammar in use

English grammar in use

این کتاب نیز دارای تدریس گرامر زبان انگلیسی به صورت بسیار کاربردی است و این کار را با استفاده از درس های مختلف انجام می دهد و یکی از معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی به حساب می آید که می توان روی آن حساب کرد. این کتاب دارای سه نوع مبتدی، متوسط و پیشرفته است که می توانید از آن برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خودآموز استفاده کنید.

کتاب Vocabulary in Use
کتاب Vocabulary in Use

Vocabulary in Use

یکی دیگر از کتاب های زبان انگلیسی Vocabulary in Use می باشد که به شما مکالمه کردن را یاد می دهد و تقریبا مشابه به کتاب Grammar in use میباشد اما به جای گرامر در آن مکالمه آموزش داده می شود و این کار را با استفاده از درس های مختلف انجام می دهد. اگر به دنبال معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی هستید این کتاب می تواند به شما کمک کند و در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برای زبان آموزان وجود دارد.

کتاب Speak out
کتاب Speak out

Speak out در معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی

یکی دیگر از معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی و تمرین مکالمه، کتاب Speak out میباشد که با استفاده از آن می توانید مکالمه های خود را بهتر و قوی تر کنید.

همانطور که از اسم این کتاب پیداست با استفاده از روش های جدید مکالمه و صحبت کردن را به شما آموزش می دهد و دارای سیدی های مکالمه هم می باشد که به همراه هر درس می بایست آن ها را نیز کوش کنید تا با شخصیت های داستان بیشتر اخت شوید و مهارت های شنیداری خود را نیز تقویت کنید .

اگر به دنبال معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی هستید این کتاب می تواند برای شما بسیار مفید باشد چرا که با استفاده از مکالمه های روزمره میتواند استفاده از مکالمه های روزمره را به شما آموزش دهد.

کتاب Longman Academic Writing Series
کتاب Longman Academic Writing Series

Longman Academic Writing Series

حالا تقریبا می توانید انگلیسی را قورت دهید و تنها این نوشتن است که برای یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموز مانده است و می توانید با استفاده از کتاب Longman Academic Writing Series به راحتی نوشتن را یاد دهید و آخرین کتاب در معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی به حساب می آید.

با استفاده از این کتاب می توانی مهارت نگارش انگلیسی را از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید و دارای ۵ سطح مختلف می باشد که بدون نیاز به مدرس می توانید تمام مهارت های نگارشی را یاد بگیرید.

سخن پایانی

در آخر باید به شما بگویم که می توانید با استفاده از معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی انگلیسی را خودتان یاد بگیرید و نیازی به هزینه در کلاس های آموزش زبان انگلیسی نیست اما باید به شما بگویم این ها کافی نیستند و می بایست حتما با یک نفر دیگر زبان را مدام تمرین کنید تا بتوانید به راحتی آن را یاد بگیرید.

معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی برای افرادی که میخواهند زبان انگلیسی را خودشان به تنهایی یاد بگیرند می تواند بسیار مفید باشد اما کسانی که به دنبال گرفتن مدرک و استفاده از این زبان برای کار و تحصیل می باشند می بایست مدارک آیلتس و تافل را داشت باشند و تنها در آموزشگاه های زبان است که می توانند این کار را انجام دهند.

سوالات متداول معرفی ۵ کتاب برای خودآموزی انگلیسی

  1. استفاده از کتاب های مختلف تاثیری روی یادگیری زبان انگلیسی دارد؟

بله این کتاب های تا حد زیادی می توانند شما را به هدفتان نزدیک تر کنند و این در حالی است که خود آموزشگاه ها هم از این کتاب ها استفاده می کنند.

  1. آیا کتاب های مختلف یادگیری زبان انگلیسی می توانند آن را به صورت کامل بیاموزند؟

اگر کتاب درست را استفاده کنید می توانید به راحتی این کار را انجام دهید و نیازی نیست که از مدرس استفاده کنید.

  1. یادگیری زبان انگلیسی به صورت خود آموزش چقدر زمان می برد؟

این کار بستگی به خود شخص دارد و اگر تلاش بسیار زیادی انجام دهد می تواند آن را در شش ماه یاد بگیرد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 38 views بار دسته بندی : مقالات زبان انگلیسی تاريخ : 11 سپتامبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.