آوا زبان معرفی بهترین منابع آزمون آیلتس - آوا زبان

موضوعات این مقاله

وقتی نوبت به کسب بالاترین نمره در امتحانات آیلتس می رسد، آمادگی در آزمون حرف اول را میزند، هر چند گاهی اوقات ممکن است کمی طاقت فرسا باشد، به خصوص اگر تازه وارد پروسه آموزش و کار با زبان شده باشید، اما انتخاب بهترین منابع آزمون آیلتس می توانند تفاوت زیادی در این حوزه ایجاد کنند.
کارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای آمادگی در آزمون آیلتس خود انجام دهید، کتاب های آیلتس و منابع آزمون آیلتس اولین قدم هستند. بیشتر آنها همه جنبه های این آزمون را پوشش می دهند، نمونه تست و جواب را به شما می دهند و نکات و راهکارهای مفیدی را جهت تسکین اعصاب و استرس در روز امتحان به شما می دهند.

معرفی بهترین کتاب های آزمون آیلتس

برای آشنایی با چند نمونه از بهترین منابع آزمون آیلتس، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

این منبع برای هر دو آزمون آیلتس آکادمیک و آیلتس جنرال مناسب است.
این کتاب به منظور کمک و تقویت شما در دستیابی به بهترین نمونه در آزمون آیلتس طراحی شده است. این منبع با راهنمایی های گام به گام به شما کمک می کند تا با بهترین نمرات ممکن، برنامه ریزی و آماده سازی، آزمون آیلتس خود را پشت سر بگذارید.
مطالب این کتاب بر اساس اطلاعات جمع آوری شده از افرادی می باشد که خودشان در آزمون آیلتس شرکت کرده اند. همچنین به شما کمک می کند تا برای همه بخشهای آزمون آیلتس آماده شوید.
این منبع به شما مشاوره استراتژیکی می دهد که مرتبط و قابل اجرا باشد. پاسخ های دقیقی را برای هر ۸ آزمون آزمایشی به طور کامل ارائه داده است. این بسته شامل دی وی دی همراه با آزمون گوش دادن و صحبت کردن است.

کتاب The Official Cambridge Guide to IELTS

شامل ۴ بخش آیلتس (نوشتن، خواندن، صحبت کردن، گوش دادن) می باشد تا بتواند به صورت گام به گام دستورالعمل ها و نکات آیلتس را به شما ارائه دهد. توسعه مهارت ها و استراتژی آزمون در این بسته باعث افزایش تمرکز داوطلبان می شود. دارای ۱۰ آزمون عملی برای هر دو دوره آموزشی و عمومی است.

کتاب های Cambridge IELTS 10 – ۱۱ – ۱۲ – ۱۳

کتاب Cambridge IELTS 13

آخرین نسخه در Cambridge Practice Tests برای سری IELTS است. این منبع شامل چهار مقاله معتبر برای آزمون آیلتس از Cambridge Assessment English است که تمرینات عالی را ارائه می دهد. این کتاب با پاسخ های کامل به دانشجویان این امکان را می دهد تا با آیلتس بیشتر آشنا شوند و با استفاده از آزمون های معتبر سوالات آزمون را تمرین کنند.

کتاب Cambridge IELTS 12

در ماه مه سال ۲۰۱۷ منتشر شده است. این کتاب شامل ۴ آزمون معتبر کامل برای آموزش عمومی و ماژول علمی است. هر دانشجویی که برای آزمون آیلتس شرکت می کند باید این کتاب را داشته باشد تا خود را با آزمون آیلتس بیشتر آشنا سازد.

کتاب Cambridge IELTS 11

شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبان آکادمیک یا عمومی، بخش جامعی از سوالات و جواب ها، مدل ها و نمونه ها برای همه فنون نوشتن است. مانند سایر منابع آزمون آیلتس و کتاب های آیلتس کمبریج، آزمون واقعی آیلتس را واقعا منعکس می کند و به روزترین نسخه است.

کتابCambridge IELTS 10

فرصتی عالی را برای دانشجویان فراهم می کند تا با آیلتس آشنا شوند و با استفاده از نمونه آزمون های معتبر، روش های آزمون را تمرین کنند. هر کتاب شامل چهار آزمون کامل برای داوطلبان ماژول دانشگاهی، با ماژول های خواندن و نوشتن اضافی برای داوطلبان ماژول آموزش عمومی است.

کتاب Cambridge Vocabulary for IELTS

نسخه پیشرفته ” Cambridge Vocabulary for IELTS” واژگان مورد نیاز دانش آموزانی را که نمره ۶٫۵ به بالا را در آزمونهای آیلتس هدف قرار می دهند پوشش می دهد و همچنین وظایف مربوط به امتحانات عملی مانند مقاله را به دانشجویان ارائه می دهد. “Cambridge Vocabulary for IELTS Advanced” با کار بر روی استراتژی های ساخت واژگان لازم برای موفقیت در سطوح پیشرفته، بر راهنمایی دانش آموزان به سطح ۶٫۵ و بالاتر متمرکز است.

کتاب Cambridge Grammar for IELTS

کتابCambridge Grammar for IELTS: شما را از نظر گرامر مورد نیاز برای آزمون آیلتس تحت پوشش قرار می دهد و همچنین به پیشرفت مهارت گوش دادن شما کمک می کند. این شامل، طیف گسترده ای از مراحل آزمون آیلتس از ماژول های خواندن، نوشتن و گوش دادن به آموزش آکادمیک و عمومی است و شامل توضیحات مفید دستور زبان و واژه نامه مرتبط با دستور زبان است.

کتاب های IELTS Advantage Series

IELTS Advantage: Writing Skills

کتاب IELTS Advantage: Writing Skills نوشته شده توسط ریچارد براون (نویسنده)، Lewis Richards (نویسنده) منبعی کاملاً جامع از بهترین منابع آزمون آیلتس است که برای داوطلبان آیلتس که می خواهند نمره ۷٫۰ یا بالاتر را در بخش نوشتن آزمون آیلتس آکادمیک کسب کنند، طراحی شده است.
این کتاب توسط نویسندگان با تجربه چندین ساله، در راستای کمک به صدها داوطلب آیلتس جهت رسیدن به نمره بالا آیلتس، داوطلبان را به صورت گام به گام در آزمون های مختلف ماژول نوشتن، با استفاده از مطالب توسعه یافته راهنمایی می کند.

IELTS Advantage: Reading Skills

این کتاب برای زبان آموزان آیلتس که می خواهند در آزمون خواندن آکادمیک آیلتس با نمره ۶٫۵-۷٫۵ یا بالاتر قبول شوند مناسب است. این کتاب با تمرکز بر توسعه واژگان و آموزش اصطلاحات، آمادگی فشرده ای در مسیر موفقیت در آزمون خواندن آیلتس فراهم می کند.
این منبع طیف وسیعی از استراتژیهای کلیدی را برای خواندن موثر و فهم راحت تر متون، از قبیل تکنیک های خواندن، درک و سرعت خواندن، به داوطلبان آیلتس می آموزد تا دانش آموزان را برای گرفتن نتیجه بهتر در آزمون خواندن پرورش دهد.

IELTS Advantage: Listening & Speaking Skills

این کتاب یکی دیگر از منابع آزمون آیلتس است که به عنوان منبعی جامع برای داوطلبان آیلتس که قصد دارند نمره ۶٫۵ یا بالاتر را در ماژول های گفتاری و گوش دادن دریافت کنند ارائه شده است.
زبان آموزان آیلتس به صورت گام به گام در مراحل مختلف ماژول های گفتاری و شنیداری راهنمایی می شوند، و از طالب جالبی استفاده می کنند که طیف گسترده ای از موضوعاتی که احتمالاً در آزمون آیلتس ارائه می شود، پوشش می دهد.

Barron’s IELTS Superpack

بارون یکی از بهترین منابع آمادگی آزمون آیلتس و انتخاب اول دانش آموزان آیلتس است. نسخه دوم این کتاب که به تازگی به روز شده و دارای دو سی دی صوتی است، داوطلبان آزمون را برای موفقیت در IELTS آماده می کند. این یکی از بهترین منابع آزمون آیلتس است که شامل آمادگی کامل آیلتس هم برای دانشگاهیان و هم افراد حرفه ای است، به معنای واقعی کلمه هر آنچه را که برای کمک به داوطلبان در کسب نمره عالی در آزمون آیلتس لازم است را به کاربر می دهد.
این بسته همراه با دو آزمون تمرینی و ۲ سی دی صوتی، کتاب لغات ضروری (Essential Words) می باشد که در افزایش تمرکز و آمادگی فرد بسیار مناسب است. این کتاب بسیار جامع و کامل که منحصرا برای مبتدیان نیست. با توجه به اطلاعات جامع ارزش خرید بالایی دارد‌.

Simone Braverman’s Target Band 7

برای کسانی که می خواهند در آزمون آیلتس خود نمره بالایی کسب کنند عالی است فهم آسان با نکات و راهکارهایی روشن که به راحتی قابل استفاده است، این کتاب توسط شخصی نوشته شده است که خودش در آزمون آیلتس شرکت کرده است. این کتاب راه حل های خوب و نکات زیادی را برای مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید، ارائه می دهد. تاکنون نظرات خوبی از دانش آموزانی که از این کتاب به عنوان منابع آزمون آیلتس خود استفاده کرده اند ثبت شده است.
این کتاب نکات خوبی در مورد استراتژی آزمون از جمله نحوه استفاده موثر از وقت و کار به شما می دهد. این کتاب کاملاً واضح و خوانا است.

IELTS Practice Tests Plus 2 with Key and CD Pack

این کتاب یکی دیگر از بهترین منابع آزمون آیلتس است. تمرینات عالی و استراتژی های مربوط به هر ۴ آزمون که برای کسب امتیازات بالا نیاز است را ارائه داده است.
مناسب برای امتحانات آموزش عمومی و همچنین افرادی که برای آیلتس آکادمیک خود تحصیل می کنند، این یک منبع عالی از امتحانات عملی است، به ویژه که پاسخ صحیح و نادرست را از طریق ارائه تجزیه و تحلیل، انجام می شود.
این کتاب نکات بسیار مفیدی دارد و اسکریپت های صوتی دارد که واقعاً به پیشرفت شما کمک شایانی می کنند.

ایده های زیادی در مورد استراتژی های پاسخ دهی به شما می دهد. پاسخ به سوالات با حاشیه نویسی و توضیحات کامل همراه است. علاوه بر ایک موارد ۶ آزمون کامل در این منبع آزمون آیلتس وجود دارد و استفاده از آن واقعاً آسان است. این کتاب نکات جدیدی را پوشش نمی دهد زیرا فقط روی استراتژی آزمون تمرکز دارد. برای آمادگی بیشتر در آزمون آیلتس، باید آن را با سایر منابع آزمون آیلتس ترکیب کنید.

Cambridge IELTS 13 Academic Student’s Book with Answers

این کتاب به روزترین نسخه از این مجموعه مورد احترام است که برای دانشجویان آیلتس آکادمیک در نظر گرفته شده است و شامل ۴ آزمون و همچنین یک قسمت پاسخ دهی بسیار خوب است که برای کمک در آماده سازی و پیشرفت در آزمون آیلتس به کاربران بسیار ارزشمند است.
در این کتاب نکات مفید به صورت هر بخش جداگانه تقسیم شده اند. در پاسخ به سوالات توضیحات کاملی به شما می دهد که کمک می کند تا به خوبی آماده آزمون شوید. این کتاب بیشتر به جزئیات پرداخته است.
لازم به ذکر است که برای مبتدیان کاملا ایده آل نیست اطلاعات به وضوح ارائه نشده است. همچنین پیشنهاد میکنیم از مقاله آزمون آیلتس چیست و چه بخش هایی دارد؟ (بررسی جامع) نیز دیدن فرمایید تا اطلاعات جامعی در مورد آزمون آیلتس به دست آورید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 55 views بار دسته بندی : مقالات زبان انگلیسی تاريخ : 29 آگوست 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.