آوا زبان بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی - آوا زبان

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی

در دنیای امروز، جدا کردن تلفن های همراه و نقش اپلیکیشن های تلفن همراه از زندگی روزمره کاری تقریبا غیرممکن است. در این مقاله، قصد داریم تعدادی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی و اپلیکیشن های صحبت با انگلیسی زبان ها یا زبان آموزان را به شما معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

اپلیکیشن دولینگو
دولینگو محبوب ترین اپلیکیشن زبان انگلیسی

۱٫ اپلیکیشن دولینگو (DUOLINGO)

مطمئنا نام اپلیکیشن دولینگو یا اقلا آزمون دولینگو را شنیده اید؛ اما آیا می دانستید که گفته شده ۳۴ ساعت آموزش زبان با دولینگو معادل یک ترم زبان دانشگاهی است؟!

یکی از دلایل محبوبیت این اپلیکیشن آموزش زبان، امکان رتبه بندی و وجود لیدربرد دولینگوست: یعنی شما با زبان آموزان در دنیای واقعی رقابت می کنید. این موضوع به شما امکان می دهد در سطح های انگلیسی یا زبان مورد نظرتان پیشرفت کنید و سکه های مجازی دریافت کنید و همزمان گرامر انگلیسی و واژگان خودتان را افزایش دهید – یادگیری زبان انگلیسی شاید هیچ وقت تا این حد جذاب و اعتیادآور نبوده!

اپلیکیشن Learn English Grammar
Learn English Grammar بهترین اپ گرامر انگلیسی

۲٫ اپلیکیشن Learn English Grammar – بهترین اپلیکیشن گرامر زبان انگلیسی

این اپ برای مسلط شدن به گرامر انگلیسی عالی است. این اپ درس ها و بازی هایی در زمینه ها و موضوعات مختلف دارد. از گرامر مربوط به جملات امری، جملات سوالی، زمان حال ساده و زمان حال استمراری در انگلیسی گرفته تا گرامر پیشرفته تر مثل بحث اجبار و مسائل مربوط به مُدال ها در انگلیسی. زمانی که کارتان تمام شد، می توانید روی گزینه “test” بزنید تا پیشرفتتان را ارزیابی کنید.

اپلیکیشن 6,000 Words
دنیایی از کلمات انگلیسی با اپلیکیشن ۶,۰۰۰ Words

۳٫ اپلیکیشن ۶,۰۰۰ Words – اپ مناسب یادگیری کلمات انگلیسی

زمانی که می خواهید دایره واژگان انگلیسیتان را گسترش دهید، معمولا دنبال راه های افزایش دایره واژگان انگلیسی می گردید که راحت تر باشند. FunEasyLearn اپلیکیشن جذابی ساخته که به کمک متن و تصاویر به شما کمک می کند کلمات را یاد بگیرید. این اپلیکیشن ۶۰۰۰ واژه انگلیسی دارد که طبق موضوعات مهم انگلیسی و همچنین آزمونهای انگلیسی مثل توییک، تافل و آیلتس دسته بندی شده اند. از کلمات غذا به انگلیسی گرفته، تا واژگان مربوط به هاکی و خیلی موارد دیگر!

اپلیکیشنBeelingu
تقویت ریدینگ با Beelingu

۴٫ اپلیکیشن تقویت ریدینگ Beelingu

این اپلیکیشن داستان های انگلیسی برای تمرین ریدینگ انگلیسی بسیار عالیست. این اپلیکیشن به صورتی هوشمندانه طراحی شده تا شما متن داستانی که به زبان مقصد (اینجا یعنی انگلیسی) خوانده می شود را به یک زبان دیگر ببنید. به چند نکته توجه کنید؛ اول از همه، اگر شما می خواهید زبان دیگری بجز انگلیسی را یاد بگیرید یا زبان دیگری بلد هستید و می خواهید انگلیسی یاد بگیرید،

این اپلیکیشن به کار شما خواهد آمد. اما باید بگوییم که این اپلیکیشن زبان فارسی را در خود ندارد، و در صورتی که تنها فارسی می دانید و می خواهید به یادگیری زبان انگلیسی با متن اقدام کنید، تنها خواهید توانست از متون و خوانش آنها به زبان انگلیسی استفاده کنید. قابلیت karaoke-style در این برنامه به شما این امکان را می دهد که همزمان هم گوش کنید و هم متن را بخوانید.

می توانید در برنامه موضوعات مورد علاقه خود را اعم از اخبار انگلیسی، متن های کلاسیک، تکنولوژی، تاریخ و فرهنگ و … انتخاب کنید تا متون مربوط به این موضوعات برای شما نمایش داده شوند. حالا می توانیم بگوییم که ریدینگ انگلیسی به مهارتی بسیار جذاب تبدیل شده!

اپلیکیشن HelloTalk
مکالمه انگلیسی با HelloTalk

۵٫ اپلیکیشن مکالمه انگلیسی HelloTalk

مشکل شما پیدا کردن یک پارتنر تمرینی برای یادگیری انگلیسی است؟ دیگر مشکلی نیست. HelloTalk یک اپلیکیشن رایگان است که شما را به بیش از ۱۵ میلیون کاربر متصل می کند. و این یعنی به احتمال بسیار زیاد شما یک فرد نیتیو انگلیسی زبان را پیدا خواهید کرد که به شما انگلیسی یاد بدهد و به پیشرفت شما کمک کند.

تنها موضوعی که هست این است که شما هم باید متقابلا زبان خودتان را به آن فرد آموزش بدهید – یک جور داد و ستد زبانی. اگر کمی خجالتی هستید و دوست ندارید ویدیوکال داشته باشید نیازی نیست نگران باشید. امکان فرستادن پیام صوتی و چت به انگلیسی هم وجود دارد. همچنین ابزارهای برای تلفظ و ترجمه نیز در این زبان وجود دارند.

توجه کنید که شاید پیدا کردن کسانی که انگلیسی زبان باشند و بخواهند فارسی یاد بگیرند، گاها کم باشد؛ باز هم مشکلی نیست. چرا که فارسی زبانانی که در این اپلیکیشن فعال هستند، می توانند همراهان خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی باشند.

اپلیکیشن Grammarly
مهارت نوشتن رو با Grammarly تقویت کن

۶٫ اپلیکیشن رایتینگ انگلیسی Grammarly

اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی زیادی وجود دارند که به شما کمک می کنند تا پیشرفت رایتینگ انگلیسی را تجربه کنید. اما اگر دنبال اپلیکیشنی هستید که بلافاصله غلط شما را بگیرد، Grammarly بهترین گزینه است! همچنین این اپ به شما توضیحاتی راجع به غلطتان ارائه می کند تا دیگر اشتباه نکنید. قضیه به همین جا ختم نمی شود؛ حتی اگر بخواهید می توانید لحن متنتان را کنترل کنید. مثلا اگر بخواهید متن رسمی ای را بنویسید، گرامرلی به شما کمک می کند لحن غیررسمی نداشته باشید و ایمیل و نامه مناسب را بنویسید.

ضمنا، نه تنها اپلیکیشن گرامرلی به شما کمک می کند، بلکه می توانید به وبسایت Grammarly مراجع کنید و از امکانات آن هم استفاده کنید. حتی می توانید روی کامپیوتر خود، گرامرلی را به شکل افزونه ای برای گوگل کروم اضافه کنید. خبر خوب این که در سایت های ایرانی، اکانت پریمیوم گرامرلی به صورت اشتراکی و … به فروش می رسد و می توانید با قیمتی منصفانه آن را تهیه، و از امکاناتش استفاده کنید.

حتی اگر شرکتی بین المللی داشته باشید و بخواهید متونی با بهترین کیفیت و تاثیر را بنویسید و تنظیم کنید، قطعا گرامرلی به شما کمک کرد. موارد دیگر استفاده از گرامرلی نوشتن مقاله انگلیسی، ایمیل به زبان انگلیسی و … خواهد بود.

اپلیکیشن BBC Learning English
دومین اپلیکیسن محبوب آموزش زبان انگلیسی

۷٫ اپلیکیشن BBC Learning English

شاید بعضی افراد بگویند که این اپلیکیشن کمی عجیب و غریب و متفاوت است، اما چه کسی بهتر از BBC برای آموزش زبان انگلیسی؟ یکی از بهترین ویژگی های این اپلیکیشن درس روزانه انگلیسی آن است که تنها ۳ دقیقه برای تماشای آن نیاز دارید. در این اپلیکیشن می توانید کلمات انگلیسی جدید یاد بگیرید، به داستان های موجود به شکل اخبار گوش کنید و تمرین روزانه انگلیسی داشته باشید.

همچنین کانال YouTube انگلیسی BBC Learning English درس ها و ویدیوهای فوق العاده ای دارد که مسلما برای شما مفید و آموزنده خواهند بود.

اپلیکیشن Stereo
مکالمه انگلیسی با آمریکایی ها در اپلیکیشن Stereo

۸٫ اپلیکیشن Stereo – برای مکالمه با امریکایی ها

این اپلیکیشن به شما امکان می دهد که یک آواتار شخصی سازی شده بانمک برای خودتان بسازید، موضوع مورد نظرتان را انتخاب کنید، و با یک امریکایی یا در کل یک فرد انگلیسی زبان راجع به آن مکالمه و بحث کنید! همانطور که به نظر می رسد، این اپلیکیشن بیشتر مناسب افرادی با سطح انگلیسی بالاست. جدیدا تعداد فارسی زبانانی که از این اپلیکیشن استفاده می کنند نسبت به قبل رشد چشمگیری داشته؛ اگر دنبال امریکایی ها هستید، صبر خودتان را از دست ندهید و به جستجو ادامه دهید. ضمنا اگر موضوع خاصی مدنظرتان نیست، می توانید بحث آزاد را انتخاب کنید و راجع به موضوعات مختلف مکالمه انگلیسی داشته باشید.

اپلیکیشن Babbel

۹٫ اپلیکیشن Babbel

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی است که به شما امکان یادگیری زبان را با تمارین مختلف همراه با تلفظ و … می دهد. این اپلیکیشن بیشتر روی تکرار و گیمیفیکیشن تمرکز دارد. مباحث مختلفی – از سفر تا بیزنس و کسب و کار – در این اپلیکیشن پوشش داده شده اند. مشکلی که فارسی زبانان با این اپلیکیشن خواهند داشت این است که زبان پیشفرض فارسی در آن وجود ندارد و در صورتی که از قبل زبان دیگری بجز انگلیسی و فارسی بلد نباشید، این اپلیکیشن خیلی به کار شما نخواهد آمد.

اپلیکیشن LyricsTraining
آموزش انگلیسی با آهنگ در LyricsTraining

۱۰٫ اپلیکیشن LyricsTraining – آموزش انگلیسی با آهنگ

این اپلیکیشن مخصوص کسانی است که به آهنگ های انگلیسی و امریکایی علاقه دارند. در اپلیکیشن دو نوع سوال و بازی وجود دارد، یکی سوال های چند گزینه ای که در آنها شما باید با توجه به آهنگی که می شنوید، جاهای خالی را در متن آهنگ پر کنید و نوع دیگر Karaoke است که شما باید با آهنگ همخوانی کنید.

به دو نکته توجه کنید: یکی این که آهنگ ها به همراه موزیک ویدیو از یوتوب پخش می شود، شما برای اجرای اپ نیاز به فیلترشکن خواهید داشت. مورد دیگر این که اگر پرداخت درون برنامه ای را انجام ندهید، تنها قابلیت پخش ۱ آهنگ در هر نیم ساعت را خواهید داشت. با این حال، باز هم این میزان آهنگ همراه با یادگیری زبان انگلیسی اصلا بد نیست، مگر نه؟

اپلیکیشن Memrise
دریایی از لغات در Memrise

۱۱٫ اپلیکیشن تقویت دایره لغات Memrise

با توجه به این که این برنامه نیز زبان فارسی را در خود ندارد، بهترین بازخورد را، چندزبانه ها از این زبان می گیرند. اپلیکیشن Memrise بیشتر روی واژگان تمرکز دارد و می توانید در این اپلیکیشن هزاران لغت جدید انگلیسی یاد بگیرید. از این اپلیکیشن توسط مدرسین زبان برای تکلیف دادن نیز استفاده می شود، چرا که به وسیله ی روش های جذاب، یادگیری انگلیسی و خصوصا کلمات انگلیسی را بسیار لذتبخش کرده.

اپلیکیشن CAKE

۱۲٫ اپلیکیشن CAKE

اپلیکیشن رایگان کیک تا حدی مشابه برنامه Wannalisn است با این تفاوت که تمرکز زیادی روی پیشرفت سریع مهارت شنیدار و لیسنینگ انگلیسی ندارد. با این حال یکی از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن ارجاع به ویدیوهای جالب یوتوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. همچنین در این برنامه نیز امکان تکرار اصطلاحاتی که می شنوید و ارزیابی تلفظ و صحبت های شما وجود دارد.

اپلیکیشن ELSA Speak

۱۳٫ اپلیکیشن ELSA Speak – از بهترین اپلیکیشن ها برای پیشرفت مکالمه و تلفظ انگلیسی

این اپلیکیشن یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی که به شما امکان می دهد متون مختلف را بخوانید و تلفظ و گفتار خود را بسنجید. یکی از جذاب ترین قابلیت های این اپلیکیشن این است که جمله به جمله و کلمه به کلمه به شما نشان می دهد در تلفظ کدام لغات ایراد داشته اید. همچنین می توانید روی مسائل دیگری چون لحن، روانی کلام و استرس در کلمات انگلیسی کار کنید. این اپلیکیشن دربردارنده ۱۲۰۰ فعالیت برای یادگیری زبان انگلیسی است.

اگر میخواهید زبان انگلیسی را ساده و اصولی یاد بگیرید به صفحه آموزش رایگان زبان انگلیسی مراحعه نمایید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 90 views بار دسته بندی : مقالات زبان انگلیسی تاريخ : 30 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.