آوا زبان بهترین اپلیکیشن لغات انگلیسی (7 اپ لغت انگلیسی معروف) - آوا زبان

حدود ۱۷۰۰۰۰ کلمه کاربردی در زبان انگلیسی وجود دارد. خوشبختانه، اکثر افراد انگلیسی زبان و native دایره واژگانی در حدود ۳۵۰۰۰ واژه دارند! با این حال، همچنان حجم کلماتی که شما باید در این زبان یاد بگیرید کم نیست. خبر خوب این است که اگر اپلیکیشن لغات انگلیسی درست را در تلفن همراهتان داشته باشید، این فرآیند به شدت ساده و جذاب می شود و می توانید از اوقات فراغتتان به خوبی به این منظور استفاده کنید. در این مقاله، ۷ اپلیکیشن آموزش لغت انگلیسی را آورده ایم که می توانند بسیار کمک کننده باشند.

همچنین برای اطلاعات بیشتر راجع به اپلیکیشن های یادگیری زبان از مقاله بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان انگلیسی دیدن کنید.

معرفی ۷ اپلیکیشن لغات انگلیسی

  • اپلیکیشن لغت Busuu

اپلیکیشن لغت Busuu
اپلیکیشن لغات انگلیسی Busuu

آیا گاهی حس می کنید یادگیری واژگان به سختی انجام کارهای خانه است؟ از Bursuu استفاده کنید. مثل اپلیکیشن Duolingo، این برنامه از گیمیفیکیشن و فعالیت های سرگرم کننده استفاده می کند و یادگیری زبانها را آسانتر و جذابتر می کند. و خبر خوب این که این اپ (Busuu) سعی می کند به شما انگلیسی مورد نیاز در دنیایی واقعی را یاد بدهد.

برنامه Busuu به شما برای هر کلمه تلفظ را در قالب فایل صوتی ارائه می کند و جدای از آن به شما مثالها و پرسش های خوبی می دهد. به عنوان مثال، تاپیک ها و مباحث انگلیسی شامل موارد مختلفی مانند انگلیسی روزمره، انگلیسی در سفر و انگلیسی کسب و کار و Business English می شوند. در نظر داشته باشید که از این اپ برای یادگیری زبانهای دیگری مانند آموزش زبان ترکی استانبولی نیز می توانید استفاده کنید.

  • اپلیکیشن لغات انگلیسی Memrise

اپلیکیشن لغات انگلیسی Memrise
اپلیکیشن memrise برای تقویت دایره لغات انگلیسی

اگر شما جزو نسل جدید و نسل TikTok پسند باشید، قاعدتا میم (meme)ها را دوست دارید، و اپلیکیشن Memrise برای شماست! همچنین این برنامه از کلیپ های کوتاه واقعی استفاده می کند تا نشان دهد کلمات و عبارات به چه صورتی در مکالمات و محاورات روزمره و واقعی استفاده می شوند.

حجم کلماتی که می توانید با این اپلیکیشن یاد بگیرید بسیار زیاد و متنوع است.

  • اپلیکیشن LinGo Play

اپلیکیشن LinGo Play
اپلیکیشن LinGo Play برای لغات انگلیسی

برای بسیاری از ما، برای یادگیری واژگان، هیچ چیز راضی کننده تر و جذاب تر از فلش کارت های عکس دار نیست. تاپیک های مختلفی برای یادگیری کلمات وجود دارند؛ از میوه ها و سبزیجات گرفته تا لباس ها و وسایل خانه.

می توانید ابتدا کلمه را با استفاده از فلش کارت هایی که هم تصویر و هم تلفظ دارند یاد بگیرید، و سپس تست ها و سوالات را جواب دهید. زمانی که خیالتان از یادگیری تان راحت شد، می توانید با پلیرها و زبان آموزانی از سراسر جهان در درسهایی که فرا گرفته اید رقابت کنید.

این اپ fun و جذاب بودن زبان انگلیسی را واقعا ارتقا داده!

  • اپلیکیشن Quizlet – برنامه ای برای تست کردن و آزمودن دانشتان!

اپلیکیشن لغات Quizlet
افزایش دایره لغات انگلیسی با اپلیکیشن Quizlet

آیا به زودی امتحان انگلیسی دارید؟ شاید هم سعی دارید برای آزمون های بین المللی زبان انگلیسی یا فرانسه یا … آماده شوید؛ در این صورت حتما اپ Quizlet را دانلود کنید. در نظر داشته باشید که تاپیک ها و موضوعات بسیار متنوعی در این اپ وجود دارند و فقط شامل زبان و یادگیری لغات نیست. مثلا ریاضیات یا هنر! احتمالا در صورتی که می خواهید برای آزمون انگلیسی آماده باشید می توانید با یک سرچ ساده موضوع مورد نظرتان را پیدا کنید. و حتی اگر نتوانید آن را پیدا کنید می توانید کوییز ها و فلش کارت ها و … خودتان را درست کنید! فقط توجه داشته باشید که شاید در ابتدا نظم مطالب کمی برای شما پیچیده باشد، اما این موضوع با گذشت زمان بهتر می شود.

مورد دیگر این که به نظر ما این اپلیکیشن بیشتر برای افرادی با سطح انگلیسی متوسط و بالاتر مناسب است. آخرین مورد این که، حتی یادگیری در این اپ بیشتر در قالب سوال و جواب است و اگر از پاسخ دادن به سوالات لذت می برید یا اپلیکیشن هایی مثل Quiz of Kings را دوست دارید، در دانلود این اپلیکیشن و استفاده از آن درنگ نکنید!

  • اپلیکیشن و بازی لغات انگلیسی Alphabear 2

اپلیکیشن Alphabear 2
بهبود Alphabear 2 برای گسترش دایره کلمات انگلیسی

شاید بتوان گفت بامزه ترین و cute ترین اپلیکیشن لغات انگلیسی در این مقاله همین است. در این اپ به شکل خلاصه به شما یک سری حروف ارائه می شود که باید از میان آنها سعی کنید کلمات صحیح انگلیسی در بیاورید و هر حرف تعداد محدودی شانس برای استفاده شدن نشدن دارد. به عنوان مثال اگر حرف E با شانس ۳ به شما داده شده باشد و شما سه کلمه بسازید ولی از آن حرف استفاده نکنید، تبدیل به سنگ می شود و نمی توانید آن را در دیگر کلمات به کار ببرید.

در کل خرس های بامزه و کوچولو این اپلیکیشن را تبدیل به اپلیکیشنی بسیار جذاب برای آموزش زبان و لغات کودکان کرده است. ضمن این که ممکن است شانسی کلمه ای را بسازید اما معنای آن را ندانید؛ مشکلی نیست! می توانید همانجا از دیکشنری موجود در برنامه استفاده و معنای واژه را چک کنید.

  • اپلیکیشن دیکشنری WordReference

دیکشنری WordReference
WordReference برای افزایش دایره لغات انگلیسی

اگر دنبال یک دیکشنری هستید که کلمات را در زبان های مختلفی به یکدیگر ترجمه کند، این گزینه برای شما بسیار خوب است. به یاد داشته باشید که این اپلیکیشن دارای زبان فارسی نیست اما اگر در حال حاضر می خواهید بیش از یک زبان یاد بگیرید و یا انگلیسی زبان سوم شماست یا انگلیسی بلد هستید و می خواهید یک زبان دیگر یاد بگیرید این اپلیکیشن گزینه مناسبی برای شماست.

همچنین دیکشنری انگلیسی به انگلیسی آن برای شما بسیار کاربردی خواهد بود. در صورتی که به دنبال دیکشنری های انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی هستید (که ما در سطوح بالاتر اصلا توصیه نمی کنیم) می توانید به سادگی در گوگل جستجویی سریع داشته باشید و خیلی زود به نتیجه خواهید رسید.

  • اپلیکیشن لغت روز انگلیسی – Word of the Day

اپلیکیشن لغات انگلیسی Word of the Day
اپ Word of the Day برای کلمات انگلیسی

آیا معنای واژه procrastinate را می دانید؟ بعد به شما می گوییم.

کسانی که در سطح پیشرفته انگلیسی هستند و می خواهند از واژه های پیشرفته تر، هوشمندانه تر، و زیباتر در مکالماتشان استفاده کنند، می توانند از این اپ استفاده کنند. نه تنها اپلیکیشن روزانه به شما کلمات بسیار قدرتمند به همراه معنای کامل و تلفظ می دهد، می توانید در کلمات محبوب تر نیز جستجو کنید و باز هم واژه های بیشتری یاد بگیرید. در نهایت می توانید از این اپ استفاده کنید تا روزانه دایره واژگان انگلیسی شما ارتقاء پیدا کند و به همین واسطه می توانید طی مدت زمانی نه چندان طولانی، پیشرفت بسیار خوبی را در خود ببینید.

ضمنا معنای procrastinate نیز معوق گذاشتن کارها و آنها را بی دلیل انجام ندادن است.

جمع بندی

هر روزه اپلیکیشن لغات انگلیسی بسیاری به بازار ارائه می شوند که واقعا هم حرفی برای گفتن داشته باشند. البته انتخاب از میان این تعداد از برنامه ها می تواند کار سختی باشد. به همین منظور ما در تیم آوا زبان مقاله ها را خیلی زود به روزرسانی می کنیم تا هیچ چیزی از زیر دستتان در نرود! پس مقاله ها را هر از چندگاهی دوباره چک کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 30 views بار دسته بندی : مقالات زبان انگلیسی تاريخ : 31 جولای 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.