آوا زبان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در سال 1400 - آوا زبان

قطعا نه تنها تا بحال بارها درباره بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی تحقیق کرده اید، بلکه مطالب بسیار زیادی در سطح وب در رابطه با بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی تهران یا ایران خوانده اید. در این مقاله قصد داریم علاوه بر بررسی جامع آموزشگاه ها، به ابعاد جدیدی از آموزش بپردازیم که در بسیاری از مطالب فعلی گنجانده نشده. همچنین یکی دیگر از دغدغه های زبان آموزان نه شروع یادگیری، بلکه تداوم در این امر است. طی این مقاله با بسیاری مطالب متفاوت و کاربردی روبرو خواهید شد؛ مثلا این که حتی ریزترین نکات مثل برخورد اعضای یک مجموعه با زبان آموزان در خل مسائل مختلف و گاها مشکلات، می تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

همچنین در بسیاری و شاید اکثر آموزشگاه های زبان، مشکلات شما از لحاظ زمان و رفت و آمد و بسیاری فاکتورهای دیگر نیز در نظر گرفته نمی شود. خلاصه این که یکی از دلایل این که افراد بسیار زیادی را می شناسید یا دیده اید که تا سطحی از یادگیری و تسلط بر زبان مقصد از جمله انگلیسی رسیده اند اما آن را رها کرده یا حتی از زبان انگلیسی زده شده اند، این است که در وهله اول انتخاب درستی نداشته اند. ما اینجاییم که این مشکل را حل کنیم.

فاکتور های یک آموزشگاه زبان انگلیسی مناسب و کارآمد

فاکتور های یک آموزشگاه انگلیسی خوب
بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

۱- دوره های طراحی شده و کارآمدی موضوعات

قطعا یکی از مهم ترین موضوعات، کارآمدی سرفصل ها و متریال آموزشی است؛ چرا که تعیین کننده ایجاد علاقه در زبان آموزان، نتیجه آموزش و در نهایت تداوم روند آموزش است. به عنوان مثال، شاید بسیار پیشرفته باشد، اما قطعا صحبت راجع به کلمات و جملات و … مرتبط با هوافضا در انگلیسی به کار عموم زبان آموزان نخواهد آمد.

۲- اساتید با تجربه

بسیاری فکر می کنند که تنها با داشتن سطح به اصطلاح خوبی از زبان انگلیسی می توان مدرس شد! این کذب محض است. تدریس ترکیبی از دانش، تجربه، روان شناسی، و بسیاری عوامل دیگر است. به عنوان مثال بسیاری اساتید تجربه خوبی دارند اما دانش آنها پاسخ گوی سوالاتی که برای زبان آموزان بوجود می آید نیست؛ یا مثلا گاها اساتید دانش خوبی دارند، اما عدم وجود تجربه در آنها باعث می شود با مقوله ی آموزش زبان به درستی آشنا نباشند. یکی دیگر از عوامل مهم، به روز بودن مدرسین است. این که مدرس صرفا کلمات سنتی را آموزش دهد و راجع به مسائل مدرن تر در همان زمینه ها صحبتی نکند می تواند باعث بروز نقص در آموزش شود.

۳- امکانات و تسهیلات آموزشی

با تمام مواردی که ذکر شد، ممکن است گاها اساتید و سرفصل و دوره های مناسبی وجود داشته باشد، اما عدم وجود امکانات و تسهیلات آموزشی مناسب مانع از بهره برداری کامل از این موارد شود. امکانات و تسهیلات آموزشی باید برای زبان آموزان امکان تجربه ای خوشایند و لذت بخش از آموزش زبان انگلیسی را فراهم بیاورد. وجود امکان سنجش و ارزیابی یکی از مهمترین عوامل در آموزش است. از دیگر موارد می توان به وجود منابع تکمیلی که به زبان آموزان برای پیشرفت انگلیسی کمک می کنند اشاره کرد.

۴- مدیریت و کادر آموزشی خوب

یک مجموعه هرچقدر از اجزای خوبی تشکیل شده باشد، در صورت عدم وجود مدیریت و هماهنگی احتمال کارکرد مناسب این اجزا کاهش میابد و نتیجه دلخواه حاصل نخواهد شد. مورد دیگر این است که اعضای مجموعه رفتار مناسبی با زبان آموزان داشته باشند. یادگیری زبان فرآیند یک شبه نیست، بنابراین مجموعه و آموزشگاه باید تمام سعی خود را بکند تا از دلسرد شدن زبان آموزان پرهیز کند.

۵- در دسترس بودن و کارآمدی پشتیبانی

این که شما زمانی در هفته و روزتان را به یادگیری زبان در آموزشگاه و مجموعه های آموزشی اختصاص دهید خوب است، اما اگر شما صرفا در زمان خاص با زبان تماس داشته باشید و نتوانید در هر زمان از شبانه روز که خواستید به یادگیری بپردازید، یک جای کار می لنگد. بسیاری افراد و مجموعه ها شعار پشتیبانی می دهند، اما عملی کردن آن موضوع دیگریست.

۱۰ آموزشگاه زبان انگلیسی برتر در ایران

۱- آوا زبان

وبسایت آموزش آنلاین آوا زبان
وبسایت آوا زبان

ساده ترین راه یادگیری زبان های خارجی

آوا زبان بهترین است به این دلیل که:

اول به دوره جامع زبان انگلیسی مجموعه آموزشی آوا زبان می پردازیم. مشکلاتی که بسیاری از زبان آموزان در ابتدای کار دارند شامل موارد مختلفی است؛ از جمله: هزینه، بحث های زمان، رفت و آمد و این که بسیاری از زبان آموزان اصلا حتی نمی دانند از کجا باید شروع کنند. موضوع مهم در رابطه با دوره آوا زبان این است که: سرفصل و متریال آموزشی آن با فکر طراحی شده و دربرگیرنده موارد کاربردی و بسیار متنوع روزمره است.

مورد دیگر این است که به هر یک از این مسائل به شکل کامل پرداخته شده و می توانید از دروس ارائه شده در دوره نهایت استفاده را بکنید. اما آموزش به همین جا ختم نمی شود، یکی دیگر از مواردی که وجود دارد این است که با سبک جدید زندگی افراد زمان زیادی از روز را افراد در راه یا در موقعیت هایی هستند که نمی توانند به خوبی از زمانشان استفاده کنند. برای این مواقع در کنار موارد بسیار، فایل صوتی درس ها را قرار داده ایم تا شما بتوانید در هر ساعتی از شبانه روز دروس را مرور کنید و از آنها یاد بگیرید.

مرحله بعدی سنجش و آزمون است که دیده می شود در بسیاری از دوره های حتی مطرح امروز نادیده گرفته می شود. در این رابطه نیز ما آزمونهای متعددی قرار داده ایم که شما بعد از هر درس علاوه بر تمرین و دوره، بتوانید خودتان را در آن زمینه خاص بسنجید. با این حال، ما به آزمون صرف اکتفا نمی کنیم و می توانید پس از شرکت در هر آزمون، تحلیل آن آزمون را نیز داشته باشید و پرسش ها و پاسخ های آنها را تک تک و با دلیل بررسی کنید و ایرادات خود را رفع کنید. مورد دیگر هزینه دوره است که به نسبت محتوا و حجم مطالب و خدماتی که ارائه می کند، بسیار منصفانه و مقرون به صرفه است.

اما امکانات آموزشی مجموعه آوا زبان به همین جا ختم نمی شود، بلکه در کنار دوره می توانید از صدها مطالب آموزشی استفاده کنید و بهره ببرید. به عنوان مثال می توانید در بخش آموزش رایگان زبان انگلیسی مقالات و … را به تفکیک موضوع و سطح آنها مطالعه کنید و از آنها یاد بگیرید. در کنار مقالات، می توانید از پادکست های آوا زبان استفاده کنید و از آنها برای تقویت مهارت های لیسنینگ و ریدینگ نیز استفاده کنید.

آوا زبان، در یک وبسایت خلاصه نمی شود. شما همچینین می توانید از چنل یوتوب، صفحه اینستاگرام و اپلیکیشن آوا زبان استفاده کنید. مهم نیست که شما در حال یادگیری بخش های گرامری زبان انگلیسی هستید یا روی مسائل دیگر تمرکز دارید، برای تمامی این موارد تدارک دیده ایم.

۲- ایران اروپا

آموزشگاه ایران اروپا
آموزشگاه زبان انگلیسی ایران اروپا

این آموزشگاه که در سال ۱۳۸۸ تاسیس شده، از برترین آموزشگاه های زبان تهران است که از اساتید مجرب و دوره های متنوعی برخوردار است و می تواند به شما حق انتخاب قابل توجهی بدهد. هزینه های مناسب و تجهیزات آموزشی از دیگر امکانات و مزایای این آموزشگاه به شمار می روند. در کنار آموزشگاه های دیگر، کلاسهای آمادگی برای آزمون های بین المللی این آموزشگاه دارای کیفیت خوبی هستند.

تاکید اکثر دوره های این آموزشگاه بر گروه سنی بزرگسالان است و متاسفانه تعداد شعب این آموزشگاه در سطح تهران کم شمار است. در نظر داشته باشید که قبل از شرکت در کلاس ها از امکان شرکت در کلاس ها از لحاظ تایمی و رفت و آمد به محل (در صورت حضوری بودن دوره) اطمینان حاصل کنید.

۳- موسسه گاما

موسسه گاما

احتمالا نام این موسسه را به واسطه تبلیغات گسترده و تعداد بالای شعب آن در سراسر ایران شنیده اید. یکی از وجوه تمایز موسسه گاما این است که دوره های آن به شکل ترمیک و فرسایشی طراحی نشده و دوره هایی هدف محور دارد که از صفر تا صد مسیر را در نظر گرفته و مورد دیگر این است که اگر حتی در رسیدن به این هدف مشکلی وجود داشته باشد و زبان آموز به اهدافش دست پیدا نکند، موسسه به هر نحوی در راستای جبران این مشکل بر خواهد آمد. این موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی بیشتر به واسطه دوره های آمادگی آزمون آیتلس شناخته شده.

۴- کانون زبان ایران

آموزشگاه کانون زبان ایران

این موسسه یکی از موسسات با سابقه و با تجربه در زمینه تدریس زبان انگلیسی به زبان آموزان است که سالها در حال آموزش زبان آموزان بوده و همیشه سعی در بروز بودن داشته. به عنوان مثال می توان به برگزاری کلاس های آنلاین زبان توسط این موسسه از سال ۱۳۸۸ اشاره کرد، که البته این کلاس ها تفاوتی با کلاس های حضوری موسسه نداشتند. دوره ها به شکل اصولی طراحی شده و سعی در آموزش زبان آموز در مهارت ها و زمینه های مختلف دارند. زبان آموزان این موسسه معمولا بر زبان انگلیسی و البته بیشتر بخش های گرامری و واژگان تسلط دارند.

۵- آموزشگاه ایران کمبریج

ایران کمبریج

آموزشگاه زبان ایران کمبریج به واسطه سابقه ۱۰ ساله ای که در آموزش دارد، به خوبی در سطح تهران و ایران شناخته شده. از دیگر خوبی های این مجموعه می توان به ارائه مدارک نسبتا معتبر اشاره کرد و همچنین زمان محور بودن دوره های فشرده آنها. در صورتی که می توانید زمان خود را با کلاس های آنلاین سازگار کنید و یا می توانید در هر یک از ۳ شعبه این موسسه در دوره های حضوری شرکت کنید، همین الان با آنها تماس بگیرید.

۶- موسسه زبان آفاق

آموزشگاه آفاق
بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان

قطعا سابقه ۱۴ ساله این موسسه در زمینه آموزش زبان انگلیسی گویای موفقیت آنها در این امر است. یکی از نکات بسیار مثبت این موسسه تمرکز بر آموزش کودکان و اطلاع رسانی مستمر به والدین از روند آموزش است. مبنای طراحی دوره های آموزشی آنها از آکادمی آکسفورد گرفته شده که ۱۴ سال در حال استفاده از آن بوده اند. کلاس های این موسسه به هر دو صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. تمرکز این موسسه بر دوره های متنوع و متفاوت واقعا چشمگیر است.

۷- آموزشگاه زبان پردیسان

آموزشگاه پردیسان
آموزشگاهی با شعب متعدد

قطعا نام این آموزشگاه را در تراکت های سراسر تهران دیده اید. این آموزشگاه علاوه بر زبان انگلیسی  بر روی زبان های دیگر نیز کار می کند. اساتید متنوعی در سطوح مختلف در شعب بسیار متعدد این آموزشگاه در حال تدریس هستند. کافیست در دوره های این آموزشگاه ثبت نام کنید. در اکثر ساعات روز مشاوران آنها آماده ی جذب شما برای کلاس ها و آموزش هستند. این آموزشگاه می تواند در رتبه ی هفتم لیست ما قرار بگیرد.

۸- بیان برتر

بیان برتر
بهترین آموزشگاه مکالمه زبان انگلیسی

این مجموعه به واسطه ی مسئولین تحصیل کرده و متد آموزشی نوین، و همچنین ایجاد پست های بسیار جذاب در رسانه های اجتماعی به خوبی دیده شده و افراد زیادی را جذب خود کرده. طبق گفته آنها شما در ۱۰ ماه می توانید به زبان انگلیسی مسلط شوید و در زمینه های مختلف از آن استفاده کنید.

۹- آموزشگاه زبان نگار

آموزشگاه زبان نگار

این آموزشگاه ید طولایی در آموزش زبان و دوره های آمادگی آزمون دارد و یکی از بهترین آموزشگاه های سطح تهران به شمار می رود. کلاس های زبان نگار به هر دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می شوند و تمرکز آنها بر دوره های آموزش به کودکان نیز قابل توجه است. آموزشگاه زبان نگار اما، می توانست در سطح وب و در رسانه های اجتماعی فعالیت بهتری داشته باشد.

۱۰- آموزشگاه زبان ایران آکسفورد

آموزشگاه ایران آکسفورد

این آموزشگاه به واسطه ی دوره های آمادگی برای آزمون متنوع و اعتبار بالایی که دارد، از آموزشگاه های معتبر و موفق زبان انگلیسی به شمار می رود.

جمع بندی

انتخاب بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی نیازمند بررسی چندین فاکتور است که ما سعی کردیم در این مقاله به بررسی این فاکتور ها بپردازیم. امیدواریم از مطالعه این مقاله لذت برده باشید و اگر شما هم تجربه ای در این مورد دارید با ما در میان بگذارید.

سوالات متداول آموزشگاه زبان انگلیسی

۱- بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران کدام است؟

آوا زبان و ایران اروپا به عنوان بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در تهران شناخته میشوند.

۲- آموزشگاه زبان انگلیسی فقط مکالمه کدام است؟

تقریبا بیشتر آموزشگاه های معتبر کلاس های مکالمه انگلیسی دارند. برای اطلاعات بیشتر با موسسات تماس حاصل فرمایید.

۳- بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی برای کودکان؟

آموزشگاه زبان آفاق به عنوان بهترین موسسه برای آموزش انگلیسی به کودکان شناخته میشود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 34 views بار دسته بندی : مقالات زبان انگلیسی تاريخ : 30 اکتبر 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.