آوا زبان اولین تریلر گیم‌پلی Dragon’s Dogma II منتشر شد , ویرایش - آوا زبان

ژوئن سال گذشته کپکام بالاخره پس از ۱۰ سال بازی Dragon’s Dogma II را با تیزر کوتاهی معرفی کرد. با این حال، نمایش‌های بیشتر و نمایش گیم‌پلی آن اثر به سال بعد موکول شد. در جریان رویداد پلی‌استیشن، کپکام اولین تریلر گیم‌پلی بازی Dragon’s Dogma II را به نمایش گذاشت و این بازی را برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس و کامپیوترهای شخصی (از طریق استیم) معرفی کرد. با این حال، تاریخ عرضه‌ی بازی هنوز اعلام نشده است.

Dragon’s Dogma II دنباله‌ی بسیار موردانتظار بازی اکشن نقش‌آفرینی Dragon’s Dogma است که در سال ۲۰۱۲ منتشر شد. Dragon’s Dogma II دارای دنیای فانتزی بسیار دقیق و عمیقی است که با استفاده از فیزیک همه‌جانبه، هوش مصنوعی شخصیت‌ها و به‌روزترین گرافیک موتور بازی‌سازی RE Engine کپکام خلق شده است. این بازی اکشن نقش‌آفرینی روایت‌محور تک‌نفره بازیکنان را به چالش می‌کشد تا از خلاقیت و کنجکاوی آن‌ها برای شکل دادن به تجربه خود استفاده کنند. دنیای Dragon’s Dogma II حول محور انتخاب می‌چرخد. هم گروه افراد شما و هم دشمنان شما به طور پویا به اقدامات شما در میدان نبرد واکنش نشان می‌دهند، چه به پشت هیولاها بچسبید و چه بخواهید آن‌ها را از راه دور نابود کنید. پیشه‌ی شما این امکان را به شما می‌دهد که سبک بازی خود را انتخاب کنید و اینکه آیا از شمشیر، کمان، یا جادوی قوی برای به خطر انداختن دشمنان خود استفاده خواهید کرد یا خیر.

Dragon’s Dogma II در یک زندان زیرزمینی آغاز می‌شود، جایی که صدای اژدها در مه خاطرات گمشده طنین انداز می‌شود. Arisen یا برخاستگان )قهرمانانی که بازیکن در طول بازی آن‌ها را هدایت می‌کند) که قلبشان توسط اژدها گرفته شده است، در مسیری قرار می‌گیرند تا نماد نابودی جهان (اژدها) را در حالی بکشد که در آسمان بر روی بال‌های عظیمش اوج می‌گیرد و شعله‌هایی را تنفس می‌کند که همه چیز را در مسیرش می‌سوزاند. با وجود آینده برخاستگان که سرشار از رمز و راز است، چه چالش‌ها و پیروزی‌هایی در انتظار مسیر سرنوشت آن‌ها است؟

در حالی که بازی یک تجربه‌ی تک‌نفره است، تا سه موجود اسرارآمیز ماورایی معروف به Pawns شما را در طول سفرتان همراهی می‌کنند. آن‌ها با ارائه ویژگی‌ها، مهارت‌ها و دانش منحصربه‌فردی که از تجربیات خود با دیگر برخاستگان به دست می‌آورند، احساس یک تجربه گیم‌پلی مشترک و با همکاری را ایجاد می‌کنند.

اولین بازی Dragon’s Dogma مشکلات خاص خودش را داشت اما تجربه‌ی هیجان‌انگیز و منحصر‌به‌فرد آن باعث شده بود که طرفداران خاص خودش را پیدا کند و به یک بازی کالت کلاسیک تبدیل شود. اثری که می‌توان به‌راحتی گفت تجربه‌ی یک اکشن نقش‌آفرینی به‌شدت سرگرم‌کننده را در اختیار شما قرار می‌دهد. اولین تریلر گیم‌پلی Dragon’s Dogma II اشتیاق ما را برای تجربه‌ی این دنباله‌ی موردانتظار بیشتر کرد و ما را امیدوار کرد که این‌بار با موتور بازی‌سازی بهینه‌ی کپکام بازی از نظر فنی هم تجربه ی فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد.

منبع: Gematsu

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 73 views بار دسته بندی : رپورتاژ تاريخ : 16 دسامبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.